Nog een weekje.. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Nadya - WaarBenJij.nu Nog een weekje.. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Nadya - WaarBenJij.nu

Nog een weekje..

Door: Nadya

Blijf op de hoogte en volg Nadya

26 Maart 2014 | Nederland, Nederland

Iedere keer als ik naar de countdown app in mijn telefoon kijk, staat er een ander cijfertje dan de dag ervoor, of de dag daarvoor. Vandaag staat er een 7, wat dus inhoudt dat er over 7 dagen iets zal gaan gebeuren.

Nog een weekje.. Het komt nu wel héél dichtbij. Die open koffer in mijn kamer helpt ook niet echt mee. Lastig om te beseffen dat ik mijn familie 3 maanden niet zal gaan zien, dat ik de verjaardagen van mijn zusje en broertje niet mee zal maken, dat ik even geen kassalades meer zal gaan tellen op de zaterdagochtend..

Hoe dan ook, ik zal het toch moeten gaan geloven. Deze laatste paar dagen zullen voorbij vliegen, net als alle dagen die al voorbij zijn gevlogen. Toch ga ik nog even lekker genieten van het koffie drinken samen met mijn moeder, het bank-hangen samen met mijn broertjes en zusjes en de altijd leuke (flauwe) grapjes van mijn vader!

Nog een weekje, en dan ga ik op avontuur! Oké, misschien niet echt op avontuur, maar het zal zeker een onvergetelijke ervaring worden. Ik heb er zin in!

Liefs,
Nadya.


  • 04 April 2014 - 11:22

    Mam:

    Lieve Nadya, Wij gaan je enorm missen!!!!

    Hopelijk gaan de drie maanden heeeel snel voorbij en kun je terugkijken op een geweldige leerzame tijd.

    Ik hou van jou!!!

    Liefs Mam xxxxxxxx

  • 07 April 2014 - 16:49

    Esma:

    Hoii,
    Nu ben je nog maar paar daagjes weg en ik mis je al!!!
    Hopelijk heb je daar een leuke tijd en mag het allemaal goed gaan daar :)
    Xxxxx liefs je zusje esma♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Nadya

Actief sinds 26 Maart 2014
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 2635

Voorgaande reizen:

03 April 2014 - 11 Juli 2014

Werken op een PGL kamp in Engeland.

Landen bezocht: