Home Sweet Home - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Nadya - WaarBenJij.nu Home Sweet Home - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Nadya - WaarBenJij.nu

Home Sweet Home

Door: Nadya

Blijf op de hoogte en volg Nadya

14 Juli 2014 | Nederland, Nederland

Na 3,5 maand ben ik dan eindelijk weer thuis. Al op Schiphol werd ik verrast door mijn moeder en mijn broertje, die mij met een 'welkom thuis' ballon op stonden te wachten.

Ik mis mijn kamergenootje best wel, maar gelukkig heb ik genoeg foto's als herinneringen. En je weet natuurlijk nooit, wie weet zien we elkaar (snel) weer eens!

Al met al was het een hele leerzame, mooie en vermoeiende tijd, maar wat ben ik blij dat ik het mee heb mogen maken. Mocht je in Engeland willen werken met kinderen, dan raad ik je PGL aan!

Op naar een nieuw avontuur, zou ik zeggen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Nadya

Actief sinds 26 Maart 2014
Verslag gelezen: 681
Totaal aantal bezoekers 2611

Voorgaande reizen:

03 April 2014 - 11 Juli 2014

Werken op een PGL kamp in Engeland.

Landen bezocht: