Nog 4 nachten.. - Reisverslag uit Torquay, Verenigd Koninkrijk van Nadya - WaarBenJij.nu Nog 4 nachten.. - Reisverslag uit Torquay, Verenigd Koninkrijk van Nadya - WaarBenJij.nu

Nog 4 nachten..

Door: Nadya

Blijf op de hoogte en volg Nadya

08 Juli 2014 | Verenigd Koninkrijk, Torquay

30 juni 2014 - 8 juli 2014

Nog 4 nachten.. Wat is de tijd hier toch snel gegaan!
Deze laatste twee weekjes heb ik nog een keer een groep mee mogen maken. Ze waren op het park van maandag tot en met vrijdag, met zowat elke dag nieuwe docenten. Het was de grootste groep die ik tot nu toe heb gehad, namelijk met 33 kinderen. Gelukkig waren ze lekker jong (10-11 jaar) en heb ik een hele fijne tijd met ze gehad. Toch altijd een apart gevoel wanneer ze in de bus het park verlaten. Ik kan zeker terug kijken op een hele mooie tijd met in totaal 4 super leuke groepen. Stiekem waren toch de eerste en de laatste groep het leukst!

Verder ben ik twee keer bij Brody's Breakfast Bistro geweest, waar ze heerlijke pannenkoeken hebben. Helaas weigerde de pannenkoek machine de laatste keer te werken, dus heb ik mijn geld terug gekregen en ben ik met een lege maag het restaurant uitgelopen. Verder wel een hele leuke dag gehad met een paar vrienden.

Ook zijn we op een avond naar het strand gelopen (wat overigens wel 40 minuten duurde) om daar een afscheidsfeestje te houden voor een meisje dat ons heeft verlaten. We hebben een hele gezellige avond gehad met kampvuur! De terugreis was minder, aangezien het PGL bovenop een heuvel ligt en het strand helemaal onderaan de heuvel.. Maar goed, we zijn helemaal uitgeput aangekomen en natuurlijk ben ik gelijk mijn bedje ingedoken.

Nog een paar nachten en dan zit het er echt op. Jammer, maar tegelijkertijd ook erg fijn om weer naar huis te mogen. Ik heb deze paar dagen nog een aantal afwisselende activiteiten, dus kijk er erg naar uit.

Familie thuis; zet je schrap, want ik kom er weer (bijna) aan! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Torquay

Nadya

Actief sinds 26 Maart 2014
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 2624

Voorgaande reizen:

03 April 2014 - 11 Juli 2014

Werken op een PGL kamp in Engeland.

Landen bezocht: